getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = RO Test : 'RO/'

OK

OKAnulare

V-ați înregistrat cu succes!

Închideți
mediacachable:1

10 moduri pentru a încetini ritmul și pentru a vă acorda mai mult timp

10 moduri pentru a încetini ritmul și pentru a vă acorda mai mult timp

Timpul trece mult prea repede, așa că este crucial să vă opriți din când în când din agitația zilnică și să vă bucurați mai mult de viață. Mai mult de atât, să încercați pe cât posibil să prioritizați starea de bine!

Iată 10 moduri pentru a găsi liniștea și pentru a vă bucura mai mult de prezent

Meditați


Chiar și 20 de minute dimineața vă pot ajuta să vă îmbunătățiți puterea de concentrare. Cu cât meditați mai mult, cu atât suferiți mai puțin de anxietate. Puteți verifica aplicații gratuite de meditație pentru începători. Meditația este unul dintre remediile cele mai eficiente împotriva stresului.

Plimbați-vă


Spațiile verzi sunt pline de oxigen, iar momentul în care simți iarba la picioare este unul dintre cele mai relaxante. Încercați să ieșiți în fiecare seara, cel puțin 30 de minute la aer liber și mai ales în fiecare weekend. În afara de a beneficia de sănătatea cardiovasculară. Mersul pe jos energizează și îmbunătățește starea de spirit, echilibrul și coordonarea.

Gătiți


Alegeți rețete ușoare care să vă destindă în bucătărie. Evitați gătitul la temperaturi înalte pentru a vă bucura de proprietățile preparatelor. Încercați să includeți în dieta alimentară și pește, sparanghel sau fructe de pădure datorită proprietăților anti-oxidante.

Rezervați-vă un masaj


Pentru a vă elibera de stres, dar și pentru o relaxare profundă, încercați o tehnică de masaj, care stimulează punctele de acupresiune. Masajul va avea un efect benefic la nivelul musculaturii, mai ales dacă locul de muncă presupune mult stat pe scaun.

Exerciții de respirat


Încercați să faceți zilnic cel puțin cinci minute de expirații de respirație, pentru o stare de bine. Aceste exerciții sunt tehnici pe care le poți desfășura în orice loc și moment.

Luați-vă o zi liberă


Făceți-vă timp să lăsați în urmă cel puțin pentru o zi sarcinile de la birou care vă epuizează. O zi liberă pentru relaxare, prieteni, familie ar putea fi remediul ideal împotriva stresului.

Mască de față pentru înfrumusețare


Încercați o mască de față care să aibă în compoziție minerale și substanțe antioxidante.

Deconectați-vă din mediul online


Renunțați la laptop, telefon, social media ori de câte ori aveți ocazia.  Nu lăsați mediul virtual să vă conducă viața. După ora 9 pm încercați să închideți complet telefonul și să vă oferiți timp de relaxare.

Faceți un jurnal


Vă ajută să vă păstrați o evidență a lucrurilor pe care le aveți de făcut, dar și să țineți o evidență a celor făcute. În felul acesta nu te vei mai stresa de task-urile pe care le mai ai de făcut.

Alegeți-vă un hobby


Fie că vorbim despre cusut, gătit, confecționat bijuterii, pictură. Exprimarea creativă vă permite să vă bucurați mai mult de o gândire pozitivă.

Aceste 10 remedii împotriva stresului prezentate mai sus vă pot aduce o stare de bine constantă și vă pot relaxa mai repede decât vă așteptați.

Produse recomandate

  • Fluid zilnic pentru corectarea și încetinirea apariției semnelor de îmbătrânire a tenului SPF 25
  • Cele mai citite articole

    Mic dejun sănătos - rețeta unei zile reușite

    Life Style

    Mic dejun sănătos - rețeta unei zile reușite

    Se spune că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar câți dintre noi chiar ne facem timp pentru un început sănătos în fiecare dimineață? Nutriționistul Raphaël Gruman dezvăluie beneficiile de a petrece puțin timp suplimentar în bucătărie.

    Citiți articolul

    3 sfaturi pentru a încetini ritmul vieții și pentru a vă energiza ziua

    Life Style

    3 sfaturi pentru a încetini ritmul vieții și pentru a vă energiza ziua

    Ați auzit zicala: mai multă grabă, mai puțină viteză, dar v-ați gândit cum se poate aceasta aplica în viața dumneavoastră? Graba constantă exuberează cortizonul din sânge, un factor major care contribuie la bolile legate de stres. Stresul de asemenea inhibă producția de dopamină, chimicală din creier care dă starea de bine. Cu cât ne grăbim mai mult, cu atât devenim mai nefericiți și mai puțin concentrati.

    Citiți articolul

    Life Style

    Yoga de dimineață în 5 pași rapizi

    Vreți să vă începeți ziua cu mai multă energie? Și noi! Pentru a ne ajuta să combatem indispoziția de dimineață, am rugat-o pe Anna Khuade, expertă în yoga, să ne dezvăluie câteva trucuri despre cum să includem yoga în rutina noastră zilnică.

    Citiți articolul

    Bifidus: noul prieten al tenului

    Ingrediente

    Bifidus: noul prieten al tenului

    Sunteți deja familiari cu Bifidus. Nu-i așa? Ei bine, intestinele dumneavoastră cu siguranță sunt. Bifidus este una dintre florele prietenoase care se găsesc acolo pentru a împiedica bacteriile periculoase să se dezvolte și este un star în romanul de succes al Giuliei Enders: “Charming Bowels”.

    Citiți articolul

    go to top