OK

OK Anulare

V-ați înregistrat cu succes!

Închideți

Obiceiuri sănătoase pentru începerea zilei: detoxifiere în 3 pași

Detoxifierea nu se referă doar la reducerea consumului unor alimente care nu ne fac bine, ci și la o echilibrare a minții încă de la primele ore ale zilei. E important să nu ne începem ziua brusc, ci să ne rezervăm primele minute pentru puțină meditație.

Obiceiuri sănătoase pentru începerea zilei: detoxifiere în 3 pași

#1: Exerciții de respirație - o binecuvântare


Datul jos din pat poate fi uneori cea mai dificilă parte a zilei, mai ales dacă ne așteaptă un program aglomerat. Așadar, cum putem schimba abordarea rutinei de dimineață pentru a evita să cădem în capcana social media? Angelique Roussey, terapeut specialist în relaxare, spune că încă dinainte să deschidem ochii, dacă repetăm câteva exerciții simple de respirație ne putem ancora mai bine în prezent. Când inspirați, încercați să vă imaginați corpul inhalând energie pozitivă, înainte de a expira blând cu gura întredeschisă pentru a elimina orice gânduri negative rămase. Repetați de trei-patru ori, înainte de a vă întinde ușor pentru a vă încălzi mușchii. Dacă vreți să fiți puțin mai activă dimineața, aceste exerciții de yoga pot fi alegerea potrivită.

#2: Fără gadgeturi


Angelique recomandă să nu verificăm niciun dispozitiv timp de cel puțin treizeci de minute după ce ne-am trezit – și da, asta include și știrile! Bombardându-vă creierul cu un flux de informații înainte de a-i permite să se trezească așa cum trebuie, nu faceți decât să vă stresați mai mult, așa că încercați să evitați să folosiți social media de îndată ce vă treziți. În schimb, deschideți draperiile și priviți afară, deschizând geamul pentru a lua o gură de aer proaspăt, dacă se poate. Dacă Mama Natură – și nu Facebook – e primul lucru pe care îl vedeți în fiecare zi, acest lucru poate duce la o îmbunătățire considerabilă a stării de spirit pe care o aveți dimineața.

#3: Carpe diem


Acest lucru necesită exercițiu, spune Angelique, dar este esențial să evitați să vă simțiți copleșită de stresul vieții cotidiene. Așa cum am menționat mai devreme, exercițiile de respirație sunt ideale pentru a centra creierul și pentru a ne încuraja organismul să simtă cu adevărat ce înseamnă să trăiești în prezent. Pentru a vă îmbunătăți postura în timp ce vă reglați respirația, Angelique recomandă o tehnică de respirație cunoscută sub denumirea de „buretele”. Pur și simplu inspirați în timp ce vă încordați mușchii – umerii, coapsele, fesele – și apoi îi relaxați când expirați. În sfârșit, a trăi clipa înseamnă și a renunța la stresul legat de lucrurile care s-au petrecut deja și pe care nu le putem schimba. Meditația ghidată este o tehnică minunată dacă vă luptați cu gânduri pline de anxietate.

Cele mai citite articole

Mic dejun sănătos - rețeta unei zile reușite

Stilul tău de viață

Mic dejun sănătos - rețeta unei zile reușite

Se spune că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar câți dintre noi chiar ne facem timp pentru un început sănătos în fiecare dimineață? Nutriționistul Raphaël Gruman dezvăluie beneficiile de a petrece puțin timp suplimentar în bucătărie.

Citește articolul

Menopauza: Cum îmi adaptez dieta la 50 de ani?

Stil de viaţă sănătos

Menopauza: Cum îmi adaptez dieta la 50 de ani?

S-a dovedit că frecvența apariției simptomelor deranjante ce apar la menopauză, precum și intensitatea lor pot fi reduse semnificativ cu o dietă echilibrată care furnizează toți nutrienții necesari. Descoperă care sunt cei pe care trebuie să îi știi.

Citește articolul

go to top

Skinconsult

ALGORITM DE ANALIZĂ AL TENULUI, DEZVOLTAT CU MEDICI DERMATOLOGI

1 minut
pentru a
analiza tenul

Realizează un selfie

Completează profilul tău

Primești rutina recomandată tipului tău de ten

Linii finePunctul tau
forte
Riduri sub
ochi
Prioritatea ta
Lipsa de fermitate

Descoperă
skinconsultai

circle1circle2circle3circle4