getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = RO Test : 'RO/'

OK

OKAnulare

V-ați înregistrat cu succes!

Închideți
mediacachable:1

Cum vă ajută un somn bun să încetiniți procesul de îmbătrânire

Cum vă ajută un somn bun să încetiniți procesul de îmbătrânire

Pielea are nevoie de protecție, mai ales pe măsură ce înaintați în vârstă, de aceea este foarte important să aveți parte de un somn bun în fiecare noapte. Somnul sănătos vă va aduce o mulțime de avantaje. Mai jos aflați care sunt acestea.

Sănătatea pielii depinde de orele de somn liniștit

Pielea se repară singură în timp ce dormiți, producând noi celule, motiv pentru care somnul bun este supranumit și somn de frumusețe. Simpla întindere ajută mușchii faciali să se relaxeze, reducând efectele gravitației și dezvoltarea ridurilor, în timp ce luptă împotriva daunelor produse de radicalii liberi. Cu toate acestea, ideal ar fi să dormiți între șapte și nouă ore, pentru că lipsa de somn scade capacitatea pielii de a se repara. Oboseala și epuizarea sunt unele dintre cele mai vizibile semne că pielea este afectată, și se pot accentua semnele îmbătrânirii din cauza unui somn agitat, care poate duce și la reducerea hormonului care elimină stresul, cortizonul. Lipsa de somn poate duce la apariția cearcănelor și a pungilor sub ochi, acolo unde pielea este mai subțire, cât și a unui ten roșiatic, cu aspect iritat.

Cum să dormiți mai bine

Schimbați-vă programul zilnic, astfel încât să aveți parte un somn de frumusețe de calitate, dar și de lungă durată. Un somn profund este atunci când pielea dumneavoastră face cea mai bună treabă în a se repara. Încercați pe cât de mult puteți să evitați cafeina cu cel puțin opt ore înainte de a merge la culcare și alcoolul cu cel puțin trei ore înainte de a vă culca pentru evita un somn agitat. Exercițiile ușoare care relaxează mușchii fără a crește pulsul, cum ar fi yoga, pot ajuta la relaxarea minții. Rezistați tentației de a face o baie fierbinte exact înainte de culcare, deoarece dacă temperatura corpului este prea mare este posibil să nu puteți adormi. O masă copioasă și târzie poate, de asemenea, inhiba somnul. Evitați verificarea dispozitivelor digitale înainte de a adormi*, deoarece chiar și lumina albastră pe care acestea o emit poate suprima producția de melatonină, hormonul care controlează ciclurile de somn, și care poate la rândul său să ducă la o capacitate redusă de a procesa insulina.**

*https://chriskresser.com/how-artificial-light-is-wrecking-your-sleep-and-what-to-do-about-it/
**http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2008/01/02/sleep-and-aging.aspx

Produse recomandate

  • Fluid zilnic pentru corectarea și încetinirea apariției semnelor de îmbătrânire a tenului SPF 25
  • Cele mai citite articole

    Mic dejun sănătos - rețeta unei zile reușite

    Life Style

    Mic dejun sănătos - rețeta unei zile reușite

    Se spune că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar câți dintre noi chiar ne facem timp pentru un început sănătos în fiecare dimineață? Nutriționistul Raphaël Gruman dezvăluie beneficiile de a petrece puțin timp suplimentar în bucătărie.

    Citiți articolul

    3 sfaturi pentru a încetini ritmul vieții și pentru a vă energiza ziua

    Life Style

    3 sfaturi pentru a încetini ritmul vieții și pentru a vă energiza ziua

    Ați auzit zicala: mai multă grabă, mai puțină viteză, dar v-ați gândit cum se poate aceasta aplica în viața dumneavoastră? Graba constantă exuberează cortizonul din sânge, un factor major care contribuie la bolile legate de stres. Stresul de asemenea inhibă producția de dopamină, chimicală din creier care dă starea de bine. Cu cât ne grăbim mai mult, cu atât devenim mai nefericiți și mai puțin concentrati.

    Citiți articolul

    Bifidus: noul prieten al tenului

    Ingrediente

    Bifidus: noul prieten al tenului

    Sunteți deja familiari cu Bifidus. Nu-i așa? Ei bine, intestinele dumneavoastră cu siguranță sunt. Bifidus este una dintre florele prietenoase care se găsesc acolo pentru a împiedica bacteriile periculoase să se dezvolte și este un star în romanul de succes al Giuliei Enders: “Charming Bowels”.

    Citiți articolul

    Life Style

    Yoga de dimineață în 5 pași rapizi

    Vreți să vă începeți ziua cu mai multă energie? Și noi! Pentru a ne ajuta să combatem indispoziția de dimineață, am rugat-o pe Anna Khuade, expertă în yoga, să ne dezvăluie câteva trucuri despre cum să includem yoga în rutina noastră zilnică.

    Citiți articolul

    go to top