OK

OK Anulare

V-ați înregistrat cu succes!

Închideți

Segment : ART_SEG_HUB_NEOVADIOL_4

Ce se întâmplă cu vitamina E în timpul menopauzei?

O mulțime de lucruri! Totuși, nu trebuie să te îngrijorezi; ca de fiecare dată, avem soluțiile ideale pentru a parcurge mai ușor perioada menopauzei.

Ce se întâmplă cu vitamina E în timpul menopauzei?

La fel ca majoritatea vitaminelor de care organismul tău are nevoie, absorbția vitaminei E tinde să scadă pe parcursul menopauzei. Vestea bună este că aceasta se regăsește în mare parte dintre alimentele care fac parte din dieta de bază a multora dintre noi și pe care le poți consuma și tu.

Beneficiile vitaminei E pentru organismul aflat la menopauză

Recunoscută pentru proprietățile sale antioxidante, vitamina E localizată la nivelul sângelui și al pielii este tot mai scăzută pe măsură ce se instalează procesul de îmbătrânire. Totuși, este necesar să asiguri aportul optim de vitamina E mai ales odată ce menopauza dă primele semnii, deoarece aceasta oferă mai multe beneficii pentru organism:

- Ajută la îmbunătățirea restructurării osoase în caz de osteoporoză;
- Combate riscul cardio-vascular, datorită profilului lipidic pozitiv, colsterolului scăzut și a factorilor de coagulare a sângelui pe care îi conține;(1)
- Recent, s-a demonstrat faptul că vitamina E poate ameliora și simptomele de uscăciune vaginală, specifice menopauzei;

Vitamine E poate fi administrată local, prin folosirea unor creme și serumuri anti-îmbătrânire, dar poate fi consumată și prin ingerarea unor alimente care o conțin.

Surse de vitamina E

  1. Uleiul de germeni de grâu
  2. Avocado
  3. Uleiul de arahide
  4. Semnițele de floarea soarelui
  5. Ardeiul roșu
  6. Mango
  7. Kiwi

Elemente cheie de reținut

Vitamina E, la fel ca multe alte vitamine din corp, va scădea la menopauză.
Substanțele active din sursele bogate în vitamina E - cum ar fi migdalele, alunele sau mango - se pot regăsi și într-o mulțime de seruri și creme anti-îmbătrânire, recomandate în timpul menopauzei.

SURSE:

1. Comparison of the antioxidant effects of equine estrogens, red wine components, vitamin E, and probucol on low-density lipoprotein oxidation in postmenopausal women.
Bhavnani BR, Cecutti A, Gerulath A, Woolever AC, Berco M.
Menopause. 2018 Nov;25(11):1214-1223

Cele mai citite articole

De ce nu pot pierde în greutate la menopauză?

Piele & Nutriție

De ce nu pot pierde în greutate la menopauză?

Menopauza provoacă modificări hormonale în corpul femeii, ceea ce poate duce la boli și afecțiuni. Aceste schimbări produc și luarea în greutate. Deci, ce se întâmplă în corpul tău pe durata menopauzei? De ce este atât de greu să pierzi în greutate?

Citiți articolul

Menopauza: Cum îmi adaptez dieta la 50 de ani?

Piele & Nutriție

Menopauza: Cum îmi adaptez dieta la 50 de ani?

S-a dovedit că frecvența apariției simptomelor deranjante ce apar la menopauză, precum și intensitatea lor pot fi reduse semnificativ cu o dietă echilibrată care furnizează toți nutrienții necesari. Descoperă care sunt cei pe care trebuie să îi știi.

Citiți articolul

Ce tip de alimente ar trebui să evit la menopauză?

Piele & Nutriție

Ce tip de alimente ar trebui să evit la menopauză?

Alimentele care nu-și aveau locul în dieta ta până acum, nu ar trebui să existe nici la menopauză! Prea dulce, prea sărat, prea multă grăsime. Vestea bună este că nu este neapărat să le eviți complet, ci doar să te adaptezi etapei pe care o vei parcurge!

Citiți articolul

go to top