OK

OK Anulare

V-ați înregistrat cu succes!

Închideți

Yoga de dimineață în 5 pași rapizi

Vreți să vă începeți ziua cu mai multă energie? Și noi! Pentru a ne ajuta să combatem indispoziția de dimineață, am rugat-o pe Anna Khuade, expertă în yoga, să ne dezvăluie câteva trucuri despre cum să includem yoga în rutina noastră zilnică.

Beneficiile de a face yoga dimineața


Dacă vă treziți adesea că vă lipsește energia dimineața, puțină mișcare vă poate ajuta să vă intrați în ritm (nu vă faceți griji, nu vorbim despre o ședință de cardio în forță la ora 6). O rutină scurtă și ușoară de yoga este grozavă pentru a vă ajuta organismul să treacă de la odihnă la activitate în doar câteva minute – ideal dacă nu vă place să mergeți la sală dimineața. Mai mult, efectele sale asupra stării dumneavoastră mentale pot fi uimitoare. Fondatoarea Affordable Yoga & Fitness și experta în yoga Anna Khaude ne spune: „Ne luăm energia din împrejurimi – din natură, din petrecerea timpului în aer liber – iar activitățile pe care le facem ne pot spori energia sau ne-o pot diminua drastic. Yoga funcționează dându-ne un plus de energie și ajutându-ne să facem față situațiilor stresante. Atunci când este practicată dimineața la prima oră, e mai puțin probabil să ne simțim copleșite la ideea de a face față unei noi zile.”

Rutina de dimineață de 5 minute a Annei

The perfect 5-minute morning yoga routine - sun salutation

Dacă nu ați mai făcut yoga, Anna vă recomandă să vă începeți dimineața cu rutina salutării soarelui, cunoscută sub numele de Surya Namaskara. Începând din picioare, ridicați brațele deasupra capului într-o mișcare amplă, trăgând aer în piept în același timp. Aplecați-vă și expirați, înclinându-vă înainte și întinzând picioarele când inspirați. Continuați conform etapelor de mai jos, făcând fiecare mișcare după câte o respirație, oprindu-vă timp de cinci respirații la etapele 5 și 8.

Vă puteți completa rutina cu o scurtă meditație ghidată (LINK: Începeți ziua într-o notă calmă cu aceste idei de meditație). Anna recomandă să încheiem cu acest pas pentru a ne trezi pe deplin mintea și a-i permite organismului să se odihnească, adăugând: „Trezindu-ne corpul la nivel fizic, yoga ne ordonează și ne pregătește mintea înaintea meditației.”

Produse recomandate

  • Cel mai vândut

    Gel-booster zilnic cu efect de fortifiere și reumplere
  • Cele mai citite articole

    Mic dejun sănătos - rețeta unei zile reușite

    Stilul tău de viață

    Mic dejun sănătos - rețeta unei zile reușite

    Se spune că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar câți dintre noi chiar ne facem timp pentru un început sănătos în fiecare dimineață? Nutriționistul Raphaël Gruman dezvăluie beneficiile de a petrece puțin timp suplimentar în bucătărie.

    Citește articolul

    Stilul tău de viață

    Meditația - modul sănătos de a începe o zi perfectă

    Ați auzit multe despre beneficiile meditației mindful, dar nu sunteți sigură de unde să începeți? Lăsați pe noi! Citiți articolul de mai jos pentru a descoperi o introducere în această tehnică de relaxare incredibil de populară, și învățați cum să o includeți în rutina dumneavoastră de dimineață.

    Citește articolul

    Menopauza: Cum îmi adaptez dieta la 50 de ani?

    Stil de viaţă sănătos

    Menopauza: Cum îmi adaptez dieta la 50 de ani?

    S-a dovedit că frecvența apariției simptomelor deranjante ce apar la menopauză, precum și intensitatea lor pot fi reduse semnificativ cu o dietă echilibrată care furnizează toți nutrienții necesari. Descoperă care sunt cei pe care trebuie să îi știi.

    Citește articolul

    go to top

    Skinconsult

    ALGORITM DE ANALIZĂ AL TENULUI, DEZVOLTAT CU MEDICI DERMATOLOGI

    1 minut
    pentru a
    analiza tenul

    Realizează un selfie

    Completează profilul tău

    Primești rutina recomandată tipului tău de ten

    v_woman.jpg
    Linii finePunctul tau
    forte
    Riduri sub
    ochi
    Prioritatea ta
    Lipsa de fermitate

    Descoperă
    skinconsultai