getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = RO Test : 'RO/'

OK

OKAnulare

V-ați înregistrat cu succes!

Închideți

Începeți ziua într-o notă calmă cu aceste idei de meditație

Ați auzit multe despre beneficiile meditației mindful, dar nu sunteți sigură de unde să începeți? Citiți articolul pentru a descoperi această tehnică de relaxare incredibil de populară, și învățați cum să o includeți în rutina dumneavoastră de dimineață.

Meditația ghidată: introducere


Sunteți gata pentru câteva cifre? Când vine vorba de stresul la locul de muncă, 46% din toți angajații pun că se simt suprasolicitați sau că au prea mult de lucru, aproape o treime dintre noi având probleme cu somnul din cauza muncii[1]. Mai mult, peste o cincime dintre noi spunem că nu ne implicăm în mod regulat în activități care să ne ajute să ne gestionăm stresul[2] - așa că dacă nu sunteți familiarizată cu meditația ghidată, acum e momentul să aflați mai multe despre ea. Se spune că această tehnică ajută la reducerea stresului, îmbunătățește productivitatea și promovează un ciclu de somn sănătos, unele studii găsind chiar o legătură între meditația mindful regulată și reducerea simptomelor de anxietate sau ale bolilor mintale.[3]
[1] http://www.stress.org/workplace-stress/
[2] https://www.apa.org/news/press/releases/stress/2014/stress-report.pdf
[3] http://jamanetwork.com/journals/jamainternalmedicine/fullarticle/1809754


Diferite tipuri de meditație


În timp ce meditația tradițională tinde să se concentreze asupra păcii interioare prin liniște, meditația ghidată presupune adesea repetarea – cu voce tare sau în gând – unei serii de mantre create pentru a combate gândurile negative sau recurente, pentru a vă reinstrui creierul să asocieze relaxarea cu gândirea pozitivă sau conștientă. O altă formă a acestei tehnici, vizualizarea ghidată, funcționează încurajându-ne să ne imaginăm moduri alternative de a aborda situațiile stresante sau circumstanțele care au tendința de a ne declanșa anxietățile în viața de zi cu zi.

Includerea meditației ghidate în viața dumneavoastră cotidiană


Înainte de a începe, asigurați-vă că aveți acces la o zonă liniștită în care puteți sta jos sau întinsă, confortabil. Încercați să includeți câteva exerciții blânde de respirație în această rutină, și fiți atentă la postura dumneavoastră, mai ales dacă stați la birou. Altfel, nu vă fie teamă să experimentați cu diferite stiluri de meditație! Unele vizualizări ghidate pot necesita căști audio, multe dintre ele fiind însoțite de o muzică relaxantă, în timp ce altele vă încurajează să repetați sau chiar să vă creați propria mantră – ține de dumneavoastră să vedeți ce tehnici vi se potrivesc cel mai bine.   Dacă vă doriți un mod mai activ de a începe dimineața, expertul în yoga Anna Khuade recomandă să combinați meditația cu yoga ca un mod de a vă sincroniza trupul și mintea de îndată ce vă treziți. Oricare ar fi stilul dumneavoastră de meditație, a vă acorda puțin timp pentru dumneavoastră în fiecare dimineață înainte de a începe sarcinile zilnice este un mod grozav de a face față stresului sau senzației de nepregătire – chiar dacă e singurul moment pe care îl aveți pentru dumneavoastră toată ziua!

Produse recomandate

  • Nou

    Gel-booster zilnic cu efect de fortifiere și reumplere

    MINERAL 89

    Gel-booster zilnic cu efect de fortifiere și reumplere

    Îngrijire zi

    INOVAȚIE: doza zilnică de forță pentru ten

  • Cele mai citite articole

    3 sfaturi pentru a încetini ritmul vieții și pentru a vă energiza ziua

    Life Style

    3 sfaturi pentru a încetini ritmul vieții și pentru a vă energiza ziua

    Ați auzit zicala: mai multă grabă, mai puțină viteză, dar v-ați gândit cum se poate aceasta aplica în viața dumneavoastră? Graba constantă exuberează cortizonul din sânge, un factor major care contribuie la bolile legate de stres. Stresul de asemenea inhibă producția de dopamină, chimicală din creier care dă starea de bine. Cu cât ne grăbim mai mult, cu atât devenim mai nefericiți și mai puțin concentrati.

    Citiți articolul

    Bifidus: noul prieten al tenului

    Ingrediente

    Bifidus: noul prieten al tenului

    Sunteți deja familiari cu Bifidus. Nu-i așa? Ei bine, intestinele dumneavoastră cu siguranță sunt. Bifidus este una dintre florele prietenoase care se găsesc acolo pentru a împiedica bacteriile periculoase să se dezvolte și este un star în romanul de succes al Giuliei Enders: “Charming Bowels”.

    Citiți articolul

    10 moduri pentru a încetini ritmul și pentru a vă acorda mai mult timp

    Life Style

    10 moduri pentru a încetini ritmul și pentru a vă acorda mai mult timp

    Viața este hectică, așa că este crucial să încetiniți din când în când și să prioritizați starea de bine. A lua o pauză reduce efectele fizice și emoționale ale stresului. Vă veți simți mai sănătos și în cele din urmă mai eficient. Încetinirea înseamnă valorizarea propriei persoane, redescoperind ceea ce iubiți la viață.

    Citiți articolul

    go to top