getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = RO Test : 'RO/'

OK

OKAnulare

V-ați înregistrat cu succes!

Închideți

Importanța unui mic dejun sănătos: cum să vă începeți ziua cat mai bine

Importanța unui mic dejun sănătos: cum să vă începeți ziua cat mai bine
  • favoris

Se spune că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar câți dintre noi chiar ne facem timp pentru un început sănătos în fiecare dimineață? Nutriționistul Raphaël Gruman dezvăluie beneficiile de a petrece puțin timp suplimentar în bucătărie.

Ce mâncăm și ce bem: de ce este micul dejun atât de important?

Celor mai mulți dintre noi ne este greu să ne dăm jos din pat dimineața, dar ce ne facem când senzația de adormire ajunge să dureze mare parte din zi, dacă nu chiar toată ziua? Nutriționistul Raphaël Gruman explică: „Atunci când ne trezim după o noapte de somn, organismele noastre sunt deshidratate. Acest lucru duce la senzația de oboseală – de fapt, chiar și o scădere cu 2% a apei din corp ne poate face să avem cu 20% mai puțină energie pe parcursul zilei.”   Traducerea? Dacă vreți să începeți ziua pline de energie, faceți din rehidratare prioritatea numărul 1. Raphaël recomandă să treziți stomacul cu o cană de apă caldă cu lămâie băută cu cincisprezece minute înainte de masă. Astfel vă veți „deschide” sistemul digestiv, vă veți stimula metabolismul și vă veți pregăti organismul pentru prima masă a zilei.

Trucurile lui Raphaël pentru un mic dejun echilibrat

Aveți tendința de a vă trezi leșinate de foame? Vești bune! Raphaël spune că de vreme ce organismul are la dispoziție toată ziua pentru a consuma combustibilul pe care îl primește la micul dejun, aproape orice e permis. Adică dacă vă doriți să profitați cât mai mult de micul dejun înaintea unei zile aglomerate, nu ratați aceste ingrediente-cheie:   ●        Zaharuri complexe – Raphaël recomandă zaharuri care se descompun lent, cum ar fi pâinea integrală sau musli, pentru a-i oferi organismului un plus de energie pentru întreaga zi – fără a fi nevoie de acel baton de ciocolată de la ora 4. ●        Proteine – Fie că vă plac ouăle, somonul, brânza sau nucile, dacă includeți proteine în farfuria dumneavoastră dimineața veți menține organismul treaz toată ziua, evitând orice pierderi de energie după-amiaza.   Chiar dacă nu suportați ideea unui mic dejun substanțial, Raphaël spune că e important să vă asigurați că mesele dumneavoastră sunt echilibrate pe parcursul zilei. Dacă exagerați seara este mult mai probabil să dormiți prost, ceea ce înseamnă că va fi și mai puțin probabil să vreți să vă dați jos din pat a doua zi – așadar, dacă vreți să rezolvați problema energiei organismului dumneavoastră, un mic dejun copios poate fi exact ceea ce vă trebuie!

Produse recomandate

  • 24745Gel-booster zilnic cu efect de fortifiere și reumplere52NewMINERAL 89FACE CAREÎngrijire ziÎngrijire hidratantă

    Nou

    Gel-booster zilnic cu efect de fortifiere și reumplere

    MINERAL 89

    Gel-booster zilnic cu efect de fortifiere și reumplere

    Îngrijire zi

    INOVAȚIE: doza zilnică de forță pentru ten

  • Cele mai citite articole

    3 sfaturi pentru a încetini ritmul vieții și pentru a vă energiza ziua

    Life Style

    3 sfaturi pentru a încetini ritmul vieții și pentru a vă energiza ziua

    Ați auzit zicala: mai multă grabă, mai puțină viteză, dar v-ați gândit cum se poate aceasta aplica în viața dumneavoastră? Graba constantă exuberează cortizonul din sânge, un factor major care contribuie la bolile legate de stres. Stresul de asemenea inhibă producția de dopamină, chimicală din creier care dă starea de bine. Cu cât ne grăbim mai mult, cu atât devenim mai nefericiți și mai puțin concentrati.

    Citiți articolul

    Bifidus: noul prieten al tenului

    Ingrediente

    Bifidus: noul prieten al tenului

    Sunteți deja familiari cu Bifidus. Nu-i așa? Ei bine, intestinele dumneavoastră cu siguranță sunt. Bifidus este una dintre florele prietenoase care se găsesc acolo pentru a împiedica bacteriile periculoase să se dezvolte și este un star în romanul de succes al Giuliei Enders: “Charming Bowels”.

    Citiți articolul

    10 moduri pentru a încetini ritmul și pentru a vă acorda mai mult timp

    Life Style

    10 moduri pentru a încetini ritmul și pentru a vă acorda mai mult timp

    Viața este hectică, așa că este crucial să încetiniți din când în când și să prioritizați starea de bine. A lua o pauză reduce efectele fizice și emoționale ale stresului. Vă veți simți mai sănătos și în cele din urmă mai eficient. Încetinirea înseamnă valorizarea propriei persoane, redescoperind ceea ce iubiți la viață.

    Citiți articolul

    go to top