getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = RO Test : 'RO/'

OK

OKAnulare

V-ați înregistrat cu succes!

Închideți

Detoxifierea digitală de dimineață – 3 lucruri de făcut înainte de a intra pe Instagram

Detoxifierea digitală de dimineață – 3 lucruri de făcut înainte de a intra pe Instagram
  • favoris

Vreți să luați lucrurile puțin mai încet dimineața? Am rugat-o pe Angelique Roussey, terapeut specialist în relaxare, să ne dea o listă de obiceiuri sănătoase pe care să le adoptăm cu toții dimineața.

#1: Respirați, întindeți-vă, repetați


Datul jos din pat poate fi uneori cea mai dificilă parte a zilei, mai ales dacă ne așteaptă un program aglomerat. Așadar, cum putem schimba abordarea rutinei de dimineață pentru a evita să cădem în capcana social media? Angelique Roussey, terapeut specialist în relaxare, spune că încă dinainte să deschidem ochii, dacă repetăm câteva exerciții simple de respirație ne putem ancora mai bine în prezent. Când inspirați, încercați să vă imaginați corpul inhalând energie pozitivă, înainte de a expira blând cu gura întredeschisă pentru a elimina orice gânduri negative rămase. Repetați de trei-patru ori, înainte de a vă întinde ușor pentru a vă încălzi mușchii. Dacă vreți să fiți puțin mai activă dimineața, aceste exerciții de yoga pot fi alegerea potrivită.

#2: Spuneți „nu” ecranului

Angelique recomandă să nu verificăm niciun dispozitiv timp de cel puțin treizeci de minute după ce ne-am trezit – și da, asta include și știrile! Bombardându-vă creierul cu un flux de informații înainte de a-i permite să se trezească așa cum trebuie, nu faceți decât să vă stresați mai mult, așa că încercați să evitați să folosiți social media de îndată ce vă treziți. În schimb, deschideți draperiile și priviți afară, deschizând geamul pentru a lua o gură de aer proaspăt, dacă se poate. Dacă Mama Natură – și nu Facebook – e primul lucru pe care îl vedeți în fiecare zi, acest lucru poate duce la o îmbunătățire considerabilă a stării de spirit pe care o aveți dimineața.

#3: Învățați să trăiți clipa


Acest lucru necesită exercițiu, spune Angelique, dar este esențial să evitați să vă simțiți copleșită de stresul vieții cotidiene. Așa cum am menționat mai devreme, exercițiile de respirație sunt ideale pentru a centra creierul și pentru a ne încuraja organismul să simtă cu adevărat ce înseamnă să trăiești în prezent. Pentru a vă îmbunătăți postura în timp ce vă reglați respirația, Angelique recomandă o tehnică de respirație cunoscută sub denumirea de „buretele”. Pur și simplu inspirați în timp ce vă încordați mușchii – umerii, coapsele, fesele – și apoi îi relaxați când expirați. În sfârșit, a trăi clipa înseamnă și a renunța la stresul legat de lucrurile care s-au petrecut deja și pe care nu le putem schimba. Meditația ghidată este o tehnică minunată dacă vă luptați cu gânduri pline de anxietate.

Produse recomandate

  • 24745Gel-booster zilnic cu efect de fortifiere și reumplere52NewMINERAL 89FACE CAREÎngrijire ziÎngrijire hidratantă

    Nou

    Gel-booster zilnic cu efect de fortifiere și reumplere

    MINERAL 89

    Gel-booster zilnic cu efect de fortifiere și reumplere

    Îngrijire zi

    INOVAȚIE: doza zilnică de forță pentru ten

  • Cele mai citite articole

    3 sfaturi pentru a încetini ritmul vieții și pentru a vă energiza ziua

    Life Style

    3 sfaturi pentru a încetini ritmul vieții și pentru a vă energiza ziua

    Ați auzit zicala: mai multă grabă, mai puțină viteză, dar v-ați gândit cum se poate aceasta aplica în viața dumneavoastră? Graba constantă exuberează cortizonul din sânge, un factor major care contribuie la bolile legate de stres. Stresul de asemenea inhibă producția de dopamină, chimicală din creier care dă starea de bine. Cu cât ne grăbim mai mult, cu atât devenim mai nefericiți și mai puțin concentrati.

    Citiți articolul

    Bifidus: noul prieten al tenului

    Ingrediente

    Bifidus: noul prieten al tenului

    Sunteți deja familiari cu Bifidus. Nu-i așa? Ei bine, intestinele dumneavoastră cu siguranță sunt. Bifidus este una dintre florele prietenoase care se găsesc acolo pentru a împiedica bacteriile periculoase să se dezvolte și este un star în romanul de succes al Giuliei Enders: “Charming Bowels”.

    Citiți articolul

    10 moduri pentru a încetini ritmul și pentru a vă acorda mai mult timp

    Life Style

    10 moduri pentru a încetini ritmul și pentru a vă acorda mai mult timp

    Viața este hectică, așa că este crucial să încetiniți din când în când și să prioritizați starea de bine. A lua o pauză reduce efectele fizice și emoționale ale stresului. Vă veți simți mai sănătos și în cele din urmă mai eficient. Încetinirea înseamnă valorizarea propriei persoane, redescoperind ceea ce iubiți la viață.

    Citiți articolul

    go to top