Săptămâna

1

TOT CE TREBUIE SĂ ȘTIȚI DESPRE PERIMENOPAUZĂ

SKINCONSULTAI CoachingVichy laboratoires

Săptămâna 1

Vichy laboratoiresSKINCONSULTAI Coaching

TOT CE TREBUIE SĂ ȘTIȚI DESPRE PERIMENOPAUZĂ

BINE AȚI VENIT LA PROGRAMUL DEDICAT MENOPAUZEI

FELICITĂRI! SUNTEȚI PE CALE SĂ ÎNCEPEȚI PROGRAMUL DEDICAT MENOPAUZEI, RESPECTIV PERIMENOPAUZEI

PENTRU PRIMA SĂPTĂMÂNĂ, SĂ ÎNCEPEM CU 3 OBIECTIVE:

  • SĂ ÎNȚELEGEM CE ESTE PERIMENOPAUZA
  • RESETAȚI PROTOCOLUL ZILNIC PENTRU PRODUSELE DE ÎNGRIJIRE A PIELII
  • ÎNCERCAȚI SĂ EXERSAȚI DE 3 ORI RUTINA DE MASAJ FACIAL PENTRU A VĂ STIMULA PIELEA.
Urmăriți videoclipul

CE ESTE PERIMENOPAUZA?

SĂNĂTATEA FEMEILOR

Membră a Consiliului Societății internaționale de menopauză (IMS), Dr. Marla Shapiro este un furnizor de asistență medicală cu un interes special pentru sănătatea femeilor.

Aflați mai multe despre simptomele perimenopauzei și despre modul în care aceasta afectează corpul și mintea.

CARE SUNT EFECTELE VARIAȚIILOR HORMONALE ASUPRA PIELII?

PIELEA ȘI EXPOZOMII – mediu, stil de viață și variații hormonale.

Dermatolog în Canada, Dr. Jennifer Beecker este specializată în dermatologie medicală, cancer de piele, precum și în dermatologie cosmetică.

Descoperiți care sunt efectele variației hormonale asupra pielii la perimenopauză și cum puteți să vă protejați pielea în fiecare zi.

PROTOCOLUL NEOVADIOL LA PERIMENOPAUZĂ

SOLUȚIA VICHY

Pentru a viza nevoile specifice ale pielii la perimenopauză, Laboratoarele Vichy au creat protocolul NEOVADIOL de serum și creme pentru PERIMENOPAUZĂ.

Din punct de vedere clinic, eficiența sa a fost testată la femeile cu piele sensibilă aflate la perimenopauză.

FRÉDÉRIQUE LABATUT

MANAGERUL LABORATOARELOR VICHY

“GĂSIȚI PROTOCOLUL POTRIVIT CU INGREDIENTE ACTIVE PENTRU A ÎMBUNĂTĂȚI SĂNĂTATEA PIELII DUMNEAVOASTRĂ LA PERIMENOPAUZĂ.”

1 min
citire

SĂPTĂMÂNA 1.
ÎNGRIJIREA PIELII
PROTOCOL
LA PERIMENOPAUZĂ

de Frédérique Labatut,
Managerul laboratoarelor Vichy

Citiți mai multe informații scrise de

PROTOCOLUL DE ÎNGRIJIRE A PIELII MELE LA PERIMENOPAUZĂ

Formulele NEOVADIOL pentru perimenopauză sunt îmbogățite cu un amestec puternic de ingrediente active care acționează asupra dermei care se potrivesc nevoilor specifice ale pielii dumneavoastră la perimenopauză.

Pentru a compensa semnele vizibile de îmbătrânire datorate variațiilor de estrogen și cortizon la perimenopauză, formulele de serum și creme NEOVADIOL combină un duo puternic de extract Cassia și Proxylane de origine vegetală cunoscute pentru redensificarea și ridicarea pielii.

Pentru a vă reumple pielea și a compensa pierderea zilnică de acid hialuronic, produsul nostru de îngrijire a pielii în timpul perimenopauzei este îmbogățit cu acid hialuronic.

PASUL 1 – CURĂȚARE

Lapte VICHY PUERTÉ THERMALE 3-IN-1

Curăță impuritățile și particulele poluante, îndepărtează machiajul de pe față și ochi și lasă pielea să se simtă tonifiată și confortabilă fără a se usca.

PASUL 2 - PREGĂTIRE

NEOVADIOL MENO 5 BI-SERUM

Reactivează 5 mecanisme ale pielii: densitate, pete pigmentare, riduri, strălucire, uscăciune

  1. -13% lăsarea pielii(1)
  2. -22% pete pigmentare(2)
  3. +61% Lipidele de la suprafața epidermei(3)
  4. -12% riduri(4)
  5. +14% Strălucire(1)

PASUL 3 - MENȚINEREA HIDRATĂRII ȘI A EFECTULUI LINIȘTITOR PE TOT PARCURSUL ZILEI

CREME REDENSIFICATOARE NEOVADIOL DE ZI ȘI DE NOAPTE PENTRU PERIMENOPAUZĂ

Reactivează mecanismele pielii la perimenopauză:

  • +17% densitate (5)
  • -28% riduri (5)
  • -50% uscăciune (5)

PASUL 4 - PROTECȚIA ZILNICĂ A PIELII

CAPITAL SOLEIL UV AGE DAILY SPF50+

Este ultimul pas esențial necesar în rutina zilnică de îngrijire a pielii, pe tot parcursul anului. Textura ușoară, respirabilă, combinată cu tehnologia avansată de protecție solară oferă o acoperire invizibilă uniformă, care nu lasă nici o urmă albă sau finisaj lipicios.

(1) Scor clinic - 42 de femei după 2 luni, (2) Test instrumental - reducerea dimensiunii petelor închise la culoare - 41 de femei după 2 luni, (3) Formulă concepută cu lipide pentru a compensa reducerea sebumului la menopauză, (4) Scor clinic la 41 de femei după 2 luni, (5) Scoruri clinice la 220 de femei după 3 luni

1

Demachiant integral 3 în 1

PURETE THERMALE
Demachiant integral 3 în 1

Află mai multe

EFECT CA DE LIFTING, FEMITATE, ANTI PETE PIGMENTARE

2

Peri & Post Menopause Meno 5 Serum Bifazic

NEOVADIOL
Peri & Post Menopause
Meno 5 Serum Bifazic

Află mai multe

REDENSIFICARE, REUMPLERE

3

PERI-MENOPAUSE Cremă de zi cu efect de redensificare si reumplere

NEOVADIOL
PERI-MENOPAUSE
Cremă de zi cu efect de redensificare si reumplere

Află mai multe

REDENSIFICARE, REVITALIZARE

4

PERI-MENOPAUSE  Cremă de noapte cu efect de redensificare si revitalizare

NEOVADIOL
PERI-MENOPAUSE
Cremă de noapte cu efect de redensificare si revitalizare

Află mai multe

PROTEJEAZĂ & CORECTEAZĂ

5

UV-AGE DAILY

CAPITAL SOLEIL
UV-AGE DAILY

Află mai multe

RESETAȚI-VĂ OBICEIURILE CU UN NOU RITUAL DE ÎNGRIJIRE A FEȚEI

Fața are 57 de mușchi care trebuie stimulați sau relaxați. În calitate de instructor în ritualul facial, Aurelia del Sol combină exerciții de respirație, masaj și acupunctură pentru o piele frumoasă zi după zi.
Este momentul dumneavoastră, bucurați-vă de el!

Găsiți o postură confortabilă. Inspirați. Expirați. Și respectați instrucțiunile coordonatorului!

SIMȚIȚI-VĂ BINE LA PERIMENOPAUZĂ

ABORDAREA SĂNĂTĂȚII HOLISTICE

De-a lungul acestei perioade, corpul dumneavoastră suferă o multitudine de modificări biologice și clinice. Înțelegerea și identificarea acestor modificări cât mai curând posibil ajută la prevenirea inconvenientelor pe care le provoacă și la pregătirea adecvată a corpului pentru anii care urmează.

DR. THIERRY HAAG

GINECOLOG, VICHY SPA

“6 SFATURI PENTRU A VĂ ÎMBUNĂTĂȚI SĂNĂTATEA, ÎNCREDEREA DE SINE ȘI STAREA DE BINE ÎN TIMPUL PERIMENOPAUZEI”

4 min
citire

SĂPTĂMÂNA 1.
SIMȚIȚI-VĂ BINE LA PERI
MENOPAUZĂ CU O
SĂNĂTATE HOLISTICĂ
EXERSAȚI

Dr Thierry Haag,
Ginecolog

Citiți mai multe informații scrise de

SCHIMBAREA POZITIVĂ ÎN TIMPUL PERIMENOPAUZEI CU AJUTORUL UNEI PRACTICI HOLISTICE DE SĂNĂTATE

CE ESTE PERIMENOPAUZA?

Perimenopauza este legată de perioada de timp care precede sfârșitul ciclurilor menstruale și care corespunde tulburărilor hormonale. De obicei, ciclurile tind să se scurteze, deși nu rareori se pot prelungi. Intensitatea fluxului menstrual trece prin același mecanism pentru că poate crește, sau, din contră, poate scădea. Rețineți că, dacă ovulația este profund perturbată în timpul perimenopauzei, nu înseamnă că nu puteți rămâne însărcinată. Nu schimbați obiceiurile pe care le-ați avut până când ați ajuns la menopauză.

De-a lungul acestei perioade, corpul dumneavoastră suferă o multitudine de modificări biologice și clinice. Estrogenii produși de ovare începând cu pubertatea se reduc treptat. În această perioadă, femeile pot trece prin:

  • Hiperestrogenism care provoacă iritabilitate, dureri de sâni, creștere în greutate, precum și umflarea abdomenului
  • sau prin hipoestrogenism care provoacă bufeuri, probleme de somn, oboseală generală, pierderea libidoului și moralul scăzut.

Întrucât acestea joacă un rol decisiv în sănătatea multor organe, fluctuațiile lor afectează aproape fiecare parte a corpului. Oasele, inima, sânii, creierul, sistemul genito-urinar, pielea, părul sau chiar unghiile sunt afectate de aceste schimbări naturale. Înțelegerea și identificarea acestor mecanisme cât mai curând posibil ajută la prevenirea inconvenientelor pe care le provoacă și la pregătirea adecvată a corpului pentru anii care urmează.

FIECARE MENOPAUZĂ ESTE UNICĂ

Această fază a perimenopauzei, ca și următoarele, variază enorm în funcție de activitatea profesională, de demografia socială, de sănătatea fizică și psihologică și chiar de istoricul clinic familial al persoanei. Fiecare dintre dvs este unică și fiecare va fi afectată în mod diferit. Acesta este motivul pentru care trebuie să discutați cu medicul dumneavoastră. În zilele noastre, pe lângă un control medical regulat și complet, un simplu test de sânge poate indica probabilitatea ca simptomele să se manifeste în viitorul apropiat. Întrucât fiecare simptom are un tratament sau o soluție, indiferent dacă este farmacologică sau nu, identificarea timpurie a modificărilor vă va ajuta să alegeți cea mai bună strategie în cazul dumneavoastră pentru a limita sau uneori chiar pentru a evita efectele nedorite.

6 SFATURI PENTRU A VĂ AJUTA SĂ TRECEȚI PRIN MENOPAUZĂ CU SENINĂTATE

Menopauza nu este o boală; este un proces natural pe care fiecare femeie îl resimte diferit. Iată 6 sfaturi pentru a vă îmbunătăți sănătatea, încrederea de sine și starea de bine.

  1. Dietă sănătoasă
    Ce-ar fi dacă perimenopauza ar fi ocazia de a redescoperi beneficiile consumului de alimente sănătoase? Un consum alimentar sănătos variat și proporțional va ajuta organismul să se adapteze la schimbările cu care se confruntă. Dieta sănătoasă vă va ajuta să vă țineți greutatea sub control din nou. Aceasta va stimula densitatea și hidratarea pielii, oferind în același timp minerale și vitamine care pot lipsi din masa osoasă. Acesta va proteja sistemul cardiovascular și, de asemenea, va aduce beneficii pentru reducerea bufeurilor și a problemelor de somn.
  2. Exerciții
    Exercițiile regulate împreună cu dieta sănătoasă vă vor ajuta să vă păstrați o greutate normală. Ajută la scăderea bufeurilor; reduce riscul de boală coronariană și are, de asemenea, un efect benefic asupra densității osoase și a pielii. Dacă nu sunteți obișnuită să faceți activități fizice, faceți altfel de activități. Vă vor oferi amuzament și vă vor spori atât motivația, cât și dedicarea.
  3. Îngrijirea pielii
    Stimulați densitatea și hidratarea pielii prin îmbunătățirea aportului de alimente bogate în vitamina E, D și omega 3. Practicați exerciții fizice cât de des puteți și faceți-vă viața mai frumoasă folosind tratamente cosmetice adaptate particularităților pielii.
  4. Renunțarea la obiceiuri proaste
    Fumatul ca și consumul de alcool sunt asociate cu numeroase boli cronice. Știm, de asemenea, că fumatul contribuie la debutul precoce al perimenopauzei și la o perioadă mai lungă care duce la menopauză. S-a concluzionat, de asemenea, că alcoolul are un efect de declanșare a bufeurilor, transpirațiilor nocturne și problemelor de somn.
    Unele obiceiuri simple și rutina pot ameliora aceste ultime simptome. Cu câteva ore înainte de culcare, încercați să nu mai beți lichide de orice fel, în special cofeină și alcool. Evitați exercițiile fizice seara și încercați să închideți ochii și să meditați, în loc să petreceți timp în fața smartphone-urilor și a luminilor albastre ale tabletelor.
  5. Dialog
    Menopauza nu este o boală. Trebuie să aveți capacitatea de a discuta deschis despre asta cu partenerul dumneavoastră, cu membrii familiei și cu medicul. Este decisiv să fiți înconjurată de alte persoane, ascultată și sfătuită corect în această perioadă de tranziție plină de schimbări.
  6. Controlul medical
    Perimenopauza vă oferă o ocazie reală de a afla mai multe despre corpul dumneavoastră. Pe măsură ce îmbătrâniți este timpul să vă întăriți asigurându-vă că respectați toate măsurile de prevenire pe care le puteți lua. Acestea includ totul, de la greutate, examinarea vulvovaginală, ecografia pelviană, densitometria osoasă, evaluarea ficatului și mamografiile până la gestionarea contraceptivă, dacă este necesar, precum și gestionarea problemelor cardiovasculare. Corpul dumneavoastră este cel mai prețios capital pe care îl aveți. Ca și în alte cazuri, modul în care vă ocupați de el este determinant. Menopauza este, prin urmare, ocazia perfectă de a investi și de a aplica în mod pozitiv cunoștințele pe care le aveți despre corpul dumneavoastră și starea generală de sănătate. Profitați de asta!

Welcome to your program

This is your first week (of 4).
Let’s start with… some contents, if you don’t mind.