OK

OKAnulare

V-ați înregistrat cu succes!

Închideți

Sorina Fredholm prezinta: (4) Self-care - cat de important este sa ai grija de tine

  • favoris

Traim intr-un ritm foarte rapid si pretentios. Suntem mereu ocupati si gasirea timpului pentru a avea grija de noi insine poate fi o provocare.

Cativa pasi pe care ii poti adopta si integra in rutina zilnica pentru a avea mai multa grija de tine sunt:

1. Mananca constient.
De multe ori mancam fara sa fim atenti la ceea ce facem si pierdem din experienta si multe din beneficiile pe care ni le ofera mancarea. Mancam in timp ce lucram la computer, cand ne uitam la televizor sau suntem pe fuga. Placerea de a manca consta in incetinirea si trairea completa a tuturor simturilor si elementelor implicate in acest proces.

2. Fii activ zilnic.
Este demonstrat ca sportul iti ofera o stare de fericire si satisfactie. Gaseste o activitate care sa iti placa si care funcționeaza pentru tine si programul tau: poate fi balet, dans contemporan, alergare in parc sau yoga acasa. Salutul Soarelui, spre exemplu, poate deveni un obicei simplu si sanatos pe care il poti integra in rutina ta de dimineata, un exercitiu minunat care iti va revitaliza intreg corpul, fiind o sursa excelenta de energie.  

3. Deconecteaza-te.
Instagram si Facebook au si ele beneficiile lor, dar trebuie sa stii cand sa te opresti sa traiesti prin “realitatea” pe care o prezinta altii. De cele mai multe ori, pe retelele de socializare vei vedea doar relatii ideale, cariere de succes, iar comparatia cu ele te vor afecta si vor da nastere sentimentelor de frustare si dezamagire. Mai degraba acorda mai mult timp activitatilor tale si concentreaza-te pe frumusetea momentului in care te afli tu.  

4. Tine un jurnal.
Este foarte important sa constientizam si sa apreciem ceea ce avem in viata noastra. Tine un jurnal si noteaza in fiecare zi motivele pentru care esti recunoscator. Este un instrument foarte puternic, mai ales daca faci asta constant. Este distractiv, relaxant si iti va oferi beneficii foarte concrete in viata ta.  

5. Creeaza-ti o rutina de infrumusetare.
Pielea este cel mai mare organ si merita cel putin la fel de multa ingrijire ca si restul corpului. Rutina de ingrijire trebui sa fie ceva ce iti ofera placere, ceea ce se poate transforma intr-un proces terapeutic, care te va ajuta sa te simti mai bine din exterior catre interior. In primul rand, decide care iti sunt produsele preferate si dedica-le un spatiu curat si creativ, pastreaza-le in dormitor sau baie, pentru o doza suplimentara de afectiune de sine. Apoi acorda intervalul de timp de care ai tu nevoie pentru a trece prin procesele de curatire, tratare, hranire si infrumusetare. Pielea ta este unica, iar ce functioneaza pentru altii, s-ar putea sa nu functioneze si pentru tine.

Cunoaste-ti corpul si nevoile lui si ofera-i produsele si tipul de ingrijire de care are nevoie, astfel ca tu sa te simti cat mai implinita. Nimic nu sporeste increderea in sine ca o piele sanatoasa si stralucitoare.

Ingrijirea de sine nu trebuie sa se opreasca niciodata si este un privilegiu pe care numai tu ti-l poti acorda.

Produse recomandate

  • 22752Fluid zilnic pentru corectarea și încetinirea apariției semnelor de îmbătrânire a tenului SPF 25
    4.9944NewSLOW ÂGEÎngrijire antirid

    Nou

    Fluid zilnic pentru corectarea și încetinirea apariției semnelor de îmbătrânire a tenului SPF 25
  • Cele mai citite articole

    Life Style

    3 sfaturi pentru a încetini ritmul vieții și pentru a vă energiza ziua

    Ați auzit zicala: mai multă grabă, mai puțină viteză, dar v-ați gândit cum se poate aceasta aplica în viața dumneavoastră? Graba constantă exuberează cortizonul din sânge, un factor major care contribuie la bolile legate de stres. Stresul de asemenea inhibă producția de dopamină, chimicală din creier care dă starea de bine. Cu cât ne grăbim mai mult, cu atât devenim mai nefericiți și mai puțin concentrati.

    Citiți articolul

    Ingrediente

    Bifidus: noul prieten al tenului

    Sunteți deja familiari cu Bifidus. Nu-i așa? Ei bine, intestinele dumneavoastră cu siguranță sunt. Bifidus este una dintre florele prietenoase care se găsesc acolo pentru a împiedica bacteriile periculoase să se dezvolte și este un star în romanul de succes al Giuliei Enders: “Charming Bowels”.

    Citiți articolul

    Life Style

    10 moduri pentru a încetini ritmul și pentru a vă acorda mai mult timp

    Viața este hectică, așa că este crucial să încetiniți din când în când și să prioritizați starea de bine. A lua o pauză reduce efectele fizice și emoționale ale stresului. Vă veți simți mai sănătos și în cele din urmă mai eficient. Încetinirea înseamnă valorizarea propriei persoane, redescoperind ceea ce iubiți la viață.

    Citiți articolul

    go to top