OK

OKCancel

Thank you

Close

Cum vă ajută un somn bun să încetiniți procesul de îmbătrânire

Pentru a proteja pielea pe măsură ce înaintați în vârstă, este foarte important să acordați o mare prioritate unui somn bun. Iată cum puteți obține maxim de avantaje de la un somn sănătos.

Asigurați-vă că aveți un somn liniștit pentru a menține sănătatea pielii

Pielea se repară singură în timp ce dormiți, producând noi celule, motiv pentru care somnul bun este supranumit și somn de frumusețe. Simpla întindere ajută mușchii faciali să se relaxeze, reducând efectele gravitației și dezvoltarea ridurilor, în timp ce luptă împotriva daunelor produse de radicalii liberi. Cu toate acestea, ideal ar fi să dormiți între șapte și nouă ore, lipsa de somn scade capacitatea pielii de a se repara. Oboseala și epuizarea sunt unele dintre cele mai vizibile semne că pielea este afectată, și se pot accentua semnele îmbătrânirii din cauza unui somn agitat care poate duce de asemenea și la reducerea hormonului care reduce stresul, cortizonul. Lipsa de somn poate duce la apariția cearcănelor și a pungilor sub ochi, acolo unde pielea este mai subțire, cât și a unui ten roșiatic cu aspect iritat.

Soluții pentru a ajuta la revigorarea somnului

Țintiți spre un somn de frumusețe de calitate dar și cantitativ: un somn profund este atunci când pielea dumneavoastră face cea mai bună treabă în a se repara. Încercați pe cât de mult puteți să evitați cafeina cu cel puțin opt ore înainte de a merge la culcare și alcoolul cu cel puțin trei ore înainte de a vă culca pentru evita un somn agitat. Exerciții ușoare care relaxează mușchii fără a crește pulsul, cum ar fi yoga, pot ajuta la relaxarea minții. Rezistă tentației de a face o baie fierbinte exact înainte de culcare, deoarece dacă temperatura corpului este prea mare este posibil să nu puteți adormi. O masă copioasă și târzie poate de asemenea inhiba somnul. Evitați verificarea dispozitivelor digitale înainte de a adormi*, deoarece chiar și lumina albastră pe care acestea o emit poate suprima producția de melatonină, hormonul care controlează ciclurile de somn, și care poate la rândul său să ducă la o capacitate redusă de a procesa insulina.**

*https://chriskresser.com/how-artificial-light-is-wrecking-your-sleep-and-what-to-do-about-it/
**http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2008/01/02/sleep-and-aging.aspx

Produse recomandate

Cele mai citite articole

Life Style

3 sfaturi pentru a încetini ritmul vieții și pentru a vă energiza ziua

Ați auzit zicala: mai multă grabă, mai puțină viteză, dar v-ați gândit cum se poate aceasta aplica în viața dumneavoastră? Graba constantă exuberează cortizonul din sânge, un factor major care contribuie la bolile legate de stres. Stresul de asemenea inhibă producția de dopamină, chimicală din creier care dă starea de bine. Cu cât ne grăbim mai mult, cu atât devenim mai nefericiți și mai puțin concentrati.

Citiți articolul

Ingrediente

Bifidus: noul prieten al tenului

Sunteți deja familiari cu Bifidus. Nu-i așa? Ei bine, intestinele dumneavoastră cu siguranță sunt. Bifidus este una dintre florele prietenoase care se găsesc acolo pentru a împiedica bacteriile periculoase să se dezvolte și este un star în romanul de succes al Giuliei Enders: “Charming Bowels”.

Citiți articolul

go to top