OK

OKCancel

Thank you

Close

Acasă, la serviciu, pe drum: încorporarea fitness-ului și stilului de viață sănătos zilnic poate încetini îmbătrânirea

Am discutat cu expertul în stil de viață Valerie Orsani, autor și fondator al programului de fitness LeBootCamp, despre modul în care se pot realiza anumite schimbări cheie în rutina zilnică care să încetinescă îmbătrânirea pielii.

Acasă

Atunci când vă începeți ziua, treziți-vă cât puteți de frumos pentru a putea pune corpul pe calea corectă. Dați startul noului stil de viață prin a vă trezi cu 15 minute mai devreme decât vă treziți de obicei. Este de asemenea important să vă lăsați corpul - și mintea - să se trezească ușor. Valerie recomandă o interzicere totală a dispozitivelor digitale în construcția somnului (puneți-le în altă cameră) și pentru a rezista tentației de a vă verifica telefonul imediat ce vă treziți. În schimb, începeți-vă ziua cu exerciții de stretching pentru cel puțin 10 minute. O atitudine pozitivă este cheia în a combate efectele stresului oxidativ, astfel încât Valerie recomandă meditarea sau reflectarea asupra a ceea ce aveți de făcut pentru a vizualiza un start important al zilei dumneavoastră. Cu o practică continuă de 4-6 săptămâni, acest lucru poate deveni obișnuință.

Pe drum

Pentru a reuși să faceți față, este foarte important să fiți conștienți de postură și respirație, astfel încât să puteți ajunge la lucru cu o atitudine pozitivă. Oricare ar fi vremea, nu uitați de protecția solară - în special pentru mâini -  și reaplicați la fiecare 2-3 ore. Dacă conduceți până la serviciu, este foarte important să faceți o plimbare înainte de a începe: o dată ce vă aflați în mașină, respirați și țineți umerii strânși în loc să vă lăsați peste volan. În cazul în care folosiți transportul public, fiți foarte atenți la postură: statul în picioare și respirația în așa fel încât stomacul să se retragă spre coloana vertebrală ajută la respirație și la menținerea supleții încheieturilor.

La serviciu

Petrecem majoritatea timpului la serviciu, astfel că este crucial să stabiliți o rutină și un nou stil de viață cu beneficii pe termen lung pentru pielea dumneavoastră astfel încât să încetiniți îmbătrânirea pileii. Căutați remedii pentru stres pentru zilele încărcate de la birou? Încercați în loc să trimiteți un e-mail, să vorbiți personal cu colegii: este mult mai eficient, vă pune în mișcare există mai multe probabilități să aveți o memorie pozitivă a respectivei întâlniri. Râsul, chiar și pentru cincisprezece minute pe zi, produce endorfine și oferă inimii dumneavoastră la fel de mult ca și un antrenament, sau ca și cum ați fi făcut jogging, în timp ce respirația Ayurvedica poate să vă ajute în momentele de stres. Mergeți undeva la prânz: ieșitul pentru a lua Vitamina C vă încurajează să evitați să mâncați fără noimă la birou. O rată de 80-20 de mâncăruri alcaline bune (fructe, legume, semințe) versus mâncăruri acidice (carne roșie, dulciuri, alcool) reprezintă de asemenea cheia încetinirii procesului de îmbătrânire. O dată pe săptămână participați la o activitate - ceva provocator din punct de vedere fizic care necesită și o agilitate mentală cum ar fi golful, dansul sau chiar zborul în interior.

Produse recomandate

Cele mai citite articole

Stil de viaţă sănătos

Super-alimente: fapt vs. ficțiune

Descoperiți alimentele preferate ale experților Vichy și aflați cum nutrienții anti-îmbătrânire, vitaminele și mineralele pot îmbunătăți atât calitatea pielii, cât și starea generală de sănătate.

Citiți articolul

Life Style

3 sfaturi pentru a încetini ritmul vieții și pentru a vă energiza ziua

Ați auzit zicala: mai multă grabă, mai puțină viteză, dar v-ați gândit cum se poate aceasta aplica în viața dumneavoastră? Graba constantă exuberează cortizonul din sânge, un factor major care contribuie la bolile legate de stres. Stresul de asemenea inhibă producția de dopamină, chimicală din creier care dă starea de bine. Cu cât ne grăbim mai mult, cu atât devenim mai nefericiți și mai puțin concentrati.

Citiți articolul

go to top