• research
  • Points de vente
  • newsletter
  • my skin

Skin life blog

Toate sfaturile noastre pentru îmbunătăţirea calităţii pielii dumneavoastra.

Cu

Pascale MoraPascale MoraResponsabil de comunicări științifice pentru Vichy

Poluarea, stresul, dieta dezechilibrată, fumatul - toţi aceşti factori determină ceea ce se numeşte îmbătrânirea comportamentală. Există tratamente (serum-uri) disponibile care se adresează acestei probleme, însă puteţi face mai mult. Testaţi-vă şi îmbunătăţiţi-vă cunoştinţele pentru a identifica efectele caracteristice ale acestor factori, înainte de a adopta tehnicile corecte şi obiceiurile alimentare pentru eliminarea sau compensarea acestor factori!

1. Poluarea vă intră pe sub piele?

Poluarea poate conferi tenului un aspect tern şi poate spori imperfecţiunile. Ce este de făcut? Curăţaţi tenul mixt sau gras cu apă; curăţaţi pielea sensibilă, deshidratată cu soluţie micelară. Alegeţi tratamente cu ingrediente active sau texturi care pot proteja pielea, pentru a opri aderenţa poluării la pielea dumneavoastra. În meniu: ceai verde, ulei de sâmburi de struguri, varză, ardei roşii, căpşuni, kiwi, germeni de grâu, nuci, alune de pădure, etc.

2. Pielea dumneavoastra este expusă aerului condiţionat sau încălzirii? Atentie la deshidratare

Atat aerul condiţionat cat şi încălzirea vă usucă pielea. Ce este de făcut? În timpul rutinei de îngrijire a pielii, nu clătiţi faţa prea agresiv cu apă şi folosiţi o versiune mai nutritiva a produsului dumneavoastra de ingrijire. În meniu: fructe suculente şi legume ca pepene verde, castravete şi pepene galben; beţi mai mult de 1,5 litri de apă pe zi. Alimentele bogate în acizi graşi sunt de asemenea esenţiale, cum ar fi uleiul din seminţe de rapiţă şi uleiul de nuci, soia, peştele şi alunele (alune de pădure, nuci, etc.) pentru a oferi protecţia şi hidratarea optimă.

3. Protejaţi-vă pielea impotriva radiatiilor solare

Expunerea la soare determină apariţia petelor pigmentare şi a ridurilor fine. Ce este de făcut? Protejaţi-vă pielea folosind un produs cu protecţie solară cu SPF cel puţin 30 şi alegeţi un produs de ingrijire pentru hrănirea intensă, pentru a umple ridurile fine cauzate de deshidratare. În meniu: Alimente bogate în polifenoli cum ar fi ceaiul verde, uleiul din sâmburi de struguri, precum şi fructe roşii ca rodiile, zmeura şi afinele.

4. Fumaţi zilnic? Probabil că pielea dumneavoastra este gri şi ternă…

Fumatul determină aspectul tern al pielii şi cauzeaza deshidratarea Ce este de făcut? Aplicaţi un tratament de exfoliere şi o mască o dată sau de două ori pe săptămână. Înlocuiţi produsul de ingrijire curent cu o cremă BB pentru o strălucire instantanee. În meniu: Beţi 1,5 l de apă pe zi şi includeţi ceaiul verde şi uleiul din sâmburi de struguri în dieta zilnică, pentru a combate oxidarea cauzată de tutun.

5. Încetaţi să mâncaţi alimente nesănătoase!

Acest lucru determinălipsa strălucirii şi formarea imperfecţiunilorCe este de făcut? Aplicaţi un tratament de exfoliere şi o mască de purificare o dată sau de două ori pe săptămână. Completati rutina cu un tratament de matifiere, concentrându-vă în special pe zona T. În meniu: Reduceţi gustările grase sau dulci, care afectează echilibrul pielii dumneavoastra Compensaţi cu fructe şi legume bogate în vitamine, fibre şi minerale pentru un ten impecabil şi neted.

6. Chipul dumneavoastra dă semne de oboseală: este timpul pentru un ajutor rapid!

Oboseala este responsabilă pentru apariţia cearcănelor, a pungilor de sub ochi şi a tenului tern. Ce este de făcut? Un tratament de drenare a conturului ochilor. În meniu: Alimente bogate în vitamina C (varză, ardei roşii, căpşuni, kiwi, acerola etc.) şi în betacaroten (magno, caise, morcovi, etc.).

7. Eliminati stresul

Stresul cauzează deshidratarea şi aspectul unui chip „tras” Ce este de făcut? Este uşor să spuneţi că trebuie să aveţi grijă de dumneavoastra... Luaţi în calcul strategii de compensare care vă vor spori vitalitatea, cum ar fi sportul: activitatea fizică elimină toxinele şi încurajează regenerarea pielii. În meniu: Alimente cu conţinut mare de apă (fructe şi legume, lactate) şi alimente anti-stres care conţin magneziu (legume verzi, cereale integrale, migdale, ciocolată) sau potasiu, prezent în fructe (banane), legume şi unele alimente amidonoase (cartoful).

Recomandarile Vichy