This site is currently under maintenance.
Some features of contributions and enrollment are not available.
All these features will soon be available again.

This site is currently under maintenance.

Some features of contributions and enrollment are not available.
All these features will soon be available again.

  • research
  • Points de vente

Skin life blog

Anti-rid

Sfaturi pentru reducerea efectelor menopauzei legate de căderea părului

Menopauza nu presupune doar lipsa menstruaţiei. Schimbările hormonale care intervin odată cu încheierea menstruaţiei pot cauza căderea părului. Iată câteva sfaturi pentru minimizarea acestor efecte.

Căderea părului este reglată de acţiunea estrogenilor. Aceşti hormoni feminini încurajează creşterea părului şi protejează foliculii de păr de acţiunea androgenilor (hormoni masculini). Atunci când se instalează menopauza, producţia de estrogen scade dramatic. Prin urmare, firul devine mai delicat, crescând mai greu şi mai rar.

Pentru a rezolva aceasta problemă, iată câteva obiceiuri pe care ar trebui să le adoptaţi:

- Consumaţi mai mult fier şi biotină! Cel dintâi are un rol semnificativ în prevenirea căderii părului, iar cel de-al doilea este cunoscut drept “vitamina pentru creşterea părului.” Printre sursele excelente în care se regăsesc aceste elemente se numără peştele, nuciferele, seminţele, puiul, salata verde, roşiile şi morcovii.
- Consumaţi mai mult Omega 3. Aceşti acizi graşi regăsiţi în ton, somon, macrou, seminţe de in şi nuci ajută la hidratarea părului şi stimulează creşterea acestuia.

- Încurajaţi regenerarea. Anumite ierburi medicinale hrănesc firul de păr şi/sau stimulează fluxul sanguin în scalp. Acestea includ aloe vera, ginseng, levănţica şi rozmarinul.

Recomandarile Vichy