• research
  • Points de vente
  • newsletter
  • my skin

Skin life blog

Anti-rid

Sfaturi pentru o dietă echilibrată după vârsta de 50 ani

Deşi este important să avem o dietă sănătoasă în tinereţe, menopauza forţează deseori femeile să-şi reconsidere dieta zilnică. Iată câteva sfaturi pentru o dietă echilibrată după vârsta de 50 ani.

Pentru femei, vârsta de cincizeci de ani reprezintă un punct de cotitură din mai multe puncte de vedere. Această a doua etapă a vieţii, sinonimă cu menopauza, înseamnă deseori „schimbări fiziologice”. De aceea o dietă corespunzătoare este foarte importantă, deoarece vă ajută să vă menţineţi în formă şi confortabil în propriul corp având în vedere modificările suferite odată cu vârsta şi la încheierea menstruaţiei.

  • Regula de aur: controlaţi pofta de grăsimi şi dulciuri! Aceste alimente scad apetitul pentru alimente bogate în nutrienţi esenţiali precum proteinele, contribuind la acumularea de kilograme în plus depuse direct pe abdomen. În realitate, acest lucru se referă la limitarea consumului de unt, ulei (2 linguriţe pe zi), şi brânzeturi (maxim 30 g pe zi).
  • Controlaţi consumul de carbohidraţi. Deşi fac parte dintr-o dietă sănătoasă, ar trebui să optaţi pentru carbohidraţi cu indice glicemic scăzut, precum lintea, cerealele şi pâinea integrală.
  • Acordaţi o atenţie sporită inimii şi oaselor. Pentru a le proteja, trebuie să alegeţi „grăsimile bune” (peşte gras sau ulei de in), să măriți consumul de calciu, să menţineţi consumul de proteine şi să consumaţi produse bogate în vitamina D (peşte, unt, ouă, ciuperci).
  • Ar fi inutilă o modificare de dietă fără a introduce alimente renumite pentru proprietăţile antioxidante, precum varza, usturoiul, ceaiul verde, fructele de pădure şi citricele.

Recomandarile Vichy