• research
  • Points de vente
  • newsletter
  • my skin

Skin life blog

Anti-rid

Sfaturi de reducere a efectelor menopauzei legate de tulburările de somn

Tulburările de somn pot fi cauzate de mai mulţi factori, iar pentru anumite femei instalarea menopauzei este încă un motiv pentru un somn întrerupt. Iată câteva sfaturi pentru un somn mai liniştit.

Atunci când somnul ne dă bătăi de cap, aruncăm deseori vina pe nelinişte, stres, prea multă cofeină sau o saltea rigidă. Menopauza se adaugă de cele mai multe ori pe listă. Cauza: schimbările hormonale care generează bufeuri sau senzaţii mai intense şi mai dese de nelinişte. Pentru a vă bucura din nou de nopţi liniştite:

- Faceţi exerciţii în mod regulat. Nu depuneţi efort chiar înainte de culcare, deoarece efectul energizant poate dăuna la ora respectivă.
- În măsura în care este posibil, mergeţi la culcare la aceeaşi oră în fiecare seară.
- Evitaţi cafeina în exces.

Consumaţi lapte călduţ sau ceai de plante (în special muşeţel) înainte de culcare deoarece poate avea efecte benefice. O dietă pe bază de curcan şi peşte este utilă pentru un somn liniştit: Primul produs ajută creierul „să încetinească activitatea” şi cel de-al doilea scade tensiunea, garantând o odihnă perfectă.

Recomandarile Vichy