• research
  • Points de vente
  • newsletter
  • my skin

Skin life blog

Anti-rid

Sfaturi de reducere a efectelor menopauzei legate de durerile articulare

Rigiditate, senzaţia acută de inflamaţie sau încălzire a articulaţiilor, imobilitatea membrelor dimineaţa– aceste efecte ale menopauzei cauzează deseori dureri articulare, chiar şi atunci când nu vă flexaţi corpul deloc. Iată câteva sfaturi prin care să vă recuperaţi senzaţia de confort şi flexibilitatea!

Menopauza nu presupune numai încheierea menstruaţiei. Schimbările hormonale care au loc odată cu încheierea menstruaţiei pot cauza dureri articulare. Motivul - scăderea estrogenilor, hormonii femeieşti care “lubrifiază” încheieturile pentru înlesnirea mişcărilor. Din fericire, există soluţii care pot minimiza aceste efecte neplăcute ale menopauzei:
- Aplicaţi o pungă de gheaţă pe muşchi după ce faceţi sport. Astfel veţi reduce inflamarea şi durerea.
- Faceţi extensii şi yoga, două activităţi care sporesc flexibilitatea, reducând durerile articulare.
- Asiguraţi-vă că dieta dumneavoastră include cantităţi suficiente de ulei de măsline, nucifere, seminţe, mure şi roşii. Aceste alimente sunt renumite pentru proprietăţile lor anti-inflamatorii.
- Condimentaţi mâncărurile! Ghimbirul, lemnul dulce şi şofranul contribuie la ameliorarea durerilor articulare. În caz că nu ştiaţi, urzica şi aloe vera ajută, de asemenea!


Recomandarile Vichy